2015年8月20日 星期四

SK-II神仙水?我細細個就聽過呢個名喇!

SK-II神仙水?我細細個就聽過呢個名喇,人人都話25要開始用,所以幾年前間唔中都會買支嚟用,現在年過30,keep得幾多得幾多! 


215ml神仙水,大大支有排用!而且一直Made in Japan 的 SK-II 神仙水,品質信得過,放心使用!


洗臉後輕輕拍上臉頰,額頭,鼻樑,下巴。



用神仙水同用其他品牌精華水最大分別,係feel到神仙水真係好微細好微細咁樣滲入皮膚,繼而慢慢吸收,短時間裡面係會感覺超保濕,而用耐咗就係明顯見到面色有種精神奕奕嘅光彩。 


SK-II科研極效淨斑精華,對我來說比較新鮮,是第一次使用。可能因為暑假經常曝曬加上吹冷氣,皮膚真係非常乾涸,拍完神仙水之後再塗精華,一邊按摩一邊吸收,嘩,皮膚9秒9就吸收晒。


SK-II科研極效淨斑精華,無香料成份,非常溫和有效!一泵份量夠用一整臉了。


用完之後化妝明顯比較自己同埋有光澤,最啱食家夏天季尾好好保養,準備秋冬蒞臨!

----
香港獨居女生

沒有留言:

張貼留言