2016年11月13日 星期日

德國蘋果是甚麼?三天見效便便暢通!

德國特色有甚麼?我知道有啤酒豬手和香腸!原來還有「德國蘋果」!German Apple 是德國一個古老的蘋果品種,現今已絕無僅有,因其具有超長的保質期而聞名!


聽說DotDot有一款「德國蘋果」的Supplment它內裡蘊含著特別稀有的長壽因子,配合吸收釋放技術(Time Release Technology)及獨有的微丸囊技術(Micro-encapsulation) ,專項技術能令微丸快速到達小腸,令細胞自生調養小腸,全面吸收率達88%,鎖住養分之餘更令身體快速吸收,快速見效。對腸胃順暢,和改善失眠也有很好的效果!


初頭了解產品嘅時候以為佢淨係安眠保健品,點知食左半個月唔單止睡眠質素好咗,排便仲出奇地暢通!真係好神奇,原來德國蘋果唔淨係安眠,仲係補身產品!一盒有30粒,每晚臨睡前吃一粒,足足夠吃一個月!託賴我向來睡眠質素也不錯,但腸胃真的差得非同小可,所以吃了德國蘋果好一陣子,覺得真的不錯,可以介紹給大家試試。


吃完之後有甚麼感覺?大概吃到第三、四天吧,由以前三四天的便秘,突然間變成每天早上起來,有很順暢的便便,肚子不痛也沒肚漲,沒有肚瀉,舒服得像小孩子一樣自然。現在每天都像Flush出身體的毒素,早上精神了,身體也輕鬆了!這個小小「德國蘋果」,幫到手呀!以前我一聽見「保健品」三隻字就會覺得係比中年/老年人食。但Dotdot德國蘋果就啱相反,佢係可以令身體自己調養嘅產品,咩年紀都食!小朋友就提升記憶力;學生哥就減壓;成年人就好瞓;老年人就抗衰老!幾時都食,幫忙解決失眠問題!


想了解多啲產品就去呢度睇睇啦↓↓↓
FB FANS PAGE: https://www.facebook.com/dotdot.tm
WEBSITE: http://www.dotdot.com/German-Apple

---

沒有留言:

張貼留言