2015年11月23日 星期一

Running Man 香港版:屬於女生的聖誕

FF已經去咗 The ONE 試玩 MissTiara 最新手機app,一大袋禮物滿載而歸!未到聖誕已經很快樂 ^^



手上的就是 Dear Beauty 福袋,包羅萬有,So happy!



The One 全個商場裡,今個聖誕節都找到好可愛的杯緣子小姐!



MissTiara 手機app,最近有 Check Point 遊戲玩。好似 Running Man 咁行勻全個商場,就會發現好多 Special offer!第一站:Pacific Coffee 紅色聖誕杯,誰都喜歡你!



第二站 iCookieHK 曲奇,之前都冇乜留意,今次先係第一次見到呢間Pop Up Store。包裝好可愛,幾時食都充滿正能量!



第三站,終於到 Beauty Brand 了!Clarins 的聖誕套裝,如果啱用,聖誕 set 裝就最抵!



然後是旁邊的 Helena Rubinstein,全效逆齡奇蹟精華油很出名,這是限定套裝!



女生們對amika: 一點都不陌生吧,今年的的聖誕節是9折!



玩完 Check Point 遊戲,我得到的獎品是,好豐富的 Dear Beauty +Havey Nichols BEAUTY BAZAAR HK 一大袋禮物,滿載而歸,開心過睇 Running Man!

---
香港獨居女生:https://www.facebook.com/letitFlor

沒有留言:

張貼留言