2015年12月1日 星期二

令人WOW一聲的LUCIDO-L女性造型指導工作坊

剛好把頭髮剪短,就有機會參加Lucido-L的工作坊,讓髮型師教我如何喺屋企set頭。心諗:你係髮型師點set都好睇啦!點 知佢地叫我帶晒自己喺屋企嘅工具嚟:「我教你set!」 嘩,感覺真係好實用,用返自己髮夾,返到屋企set唔到都冇得抵賴!髮型師除了教大家set髮型,亦講解了很多修護重要性,例如眼見韓劇女生不停電不停 染,把頭髮都keep得好好,因為日日夜夜都用唔同product保護頭髮!講到心思思,Workshop完咗要立即開始用堅果油,逐漸變靚又得,立即變靚亦得!:P



平日甚麼造型都不嘗試的我,就這樣簡簡單單的扮斯文。



Workshop一開始,髮型師Paco逐一介紹LUCIDO-L家族的各款產品,部份Product已用過,反而各款Wax,Spray有甚麼分別則第一次了解。



這就是全城都在討論的「輕柔亮澤美髮油」,髮型師說我用這款堅果油或Gel都可以。短時間內有修護效果,而長期用更可改善髮質有修護效果。



Model沒有髮型師的幫助,示範如果輕鬆在家set頭。塗上堅果油的Model頭髮明顯順滑幼細,雖然看得出染過但沒有很乾很撠手,羨慕!



一邊聽髮型師講解一邊自己用電髮夾造型,其實set一個擊星式髮型又不是想像中的難!最終師傅出馬,感覺就是不一樣 :P



真的有點韓劇feel,在髮型師身上學到很多技巧呢!例如前蔭落Wax要用手指,髮尾要用整個手掌。之前都沒有聽說過!



哈哈,學滿師之後自己set的髮型!



然後髮型師經過,幫我微調的進階版~



真的很喜歡這個workshop,因為用的是自己帶來的Product,100%學以致用!




Workshop後我更有信心使用Lucido-L的產品,因為真的很全面很實用,品質也不錯!

---
香港獨居女生: https://www.facebook.com/letitflor

沒有留言:

張貼留言